Сьогодні важко уявити урок, під час якого не використовувалися б українознавчі елементи. Своїм досвідом та реалізацією проблеми "Місце і роль українознавства в навчально-виховному процесі" поділилися доповідачі педради, яка відбулася 30.03.2017 в гімназії.
Творча група вчителів розглянула такі питання:
Творча група вчителів розглянула такі питання:
- формування
мовно-літературного стилю українців засобами української мови та літератури та
народознавства (Саєнко О.О.)
- виховання національно-історичнної
свідомості, громадянськості та усвідомлення місії України у світовій спільноті (Жидкова Н.М.)
- розвиток культурної духовності та
врахування принципу народності у вихованні учнів молодших школярів. (Сірикова
А.М.)
- розвиток національної
природоосвіченості, екологічної свідомості підростаючого покоління (Кушнеренко Ю.В.)
- відродження національної духовності та
формування української культури засобами образотворчого мистецтва й художньої
культури (Гречуха Т.Л.)
- аналіз результативності впровадження
українознавства в навчально-виховному процесі гімназії (Костюченко Н.А.)
Власний виступ пропоную переглянути у презентації: https://docs.google.com/presentation/d/1arvH-COibBLfiX-Pj2R_uq8LFPBBo03VxA0QSwnWnFg/edit?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар