пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Педрада "Яке місце українознавства в навчально-виховному процесі гімназії"

Сьогодні важко уявити урок, під час якого не використовувалися б українознавчі елементи. Своїм досвідом та реалізацією проблеми "Місце і роль українознавства в навчально-виховному процесі" поділилися доповідачі педради, яка відбулася 30.03.2017 в гімназії.
          Творча група вчителів розглянула такі питання:
- формування мовно-літературного стилю українців засобами української мови та літератури та народознавства (Саєнко О.О.)
- виховання національно-історичнної свідомості, громадянськості та усвідомлення місії України у світовій спільноті (Жидкова Н.М.)
 - розвиток культурної духовності та врахування принципу народності у вихованні учнів молодших школярів.  (Сірикова А.М.)
 - розвиток національної природоосвіченості, екологічної свідомості підростаючого покоління (Кушнеренко Ю.В.)
   - відродження національної духовності та формування української культури засобами образотворчого мистецтва й художньої культури (Гречуха Т.Л.)
   - аналіз результативності впровадження українознавства в навчально-виховному процесі гімназії (Костюченко Н.А.)
 Власний виступ пропоную переглянути у презентації:  https://docs.google.com/presentation/d/1arvH-COibBLfiX-Pj2R_uq8LFPBBo03VxA0QSwnWnFg/edit?usp=sharing

Немає коментарів: