Для школярів/ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ The student page

Громадянська освіта 

10  клас. на 30.11. читати § 17 та 18, скласти табличку порівняння (расизм, ксенофобія, дискримінація), написати рецепт розвитку толерантності.

Історія України

Для 5 класу!!!  на  4.12 (в) читати § 9, письмово складати список пам'яток Менщини. До ілюстрацій параграфа доберіть відповідні (аналогічні) памятки Менщини. Наприклад, історчина частина Мени - територія біля стоматполіклініки; Києво-Печерська лавра - Троїцька церква і т.д. 
8 клас!!!!. на 11.05. Підготуватися до заліку повторити $8-11, опрацювати стор81-83. 
11 (а,) 1.11 Опрацювати§  12, відповідати на запитання в кінці параграфа

Всесвітня історія 

11а, 4.11 Опрацювати  § 5.  
8 а!!!! на 02.11 Опрацювати  § 8-9, створити колективну презентацію. 
6б, в!!!  на 1.11. на 02.11 Опраювати § 16. Відповідати на запитання параграфа, скласти табличку з колонками: 1) винаходи (наприклад, клинопис), 2) значення (розвиток рідної мови та інших мов та літератури). 
 

ПРАВОЗНАВСТВО

на  1.11 (а) та 4.11 § 6, 7 (1 пункт) розв'язати ситуації на с. 54. Переглянути презентацію для ситуацій

11 клас

Презентація з новітньої історії (11 клас)  

Тема "Країни Африки і Близького Сходу"

Мета: 
охарактеризувати процес здобуття незалежності народами Азії та Африки, визначити причини краху апартеїду на Півдні Африки, 
пояснювати поняття апартеїд, сегрегація, 
пояснити причини виникнення близькосхідної проблеми та шляхи її врегулювання; 
виховувати зацікавленість до історії.

Тема "Міжнародні відносини" (11 клас)/international relations

Презентація:
https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxSmZFeEVvS3lIMWc/view?usp=sharing

Тема "Основні напрямки НТР у другій половині ХХ ст"

Спрогнозуйте подальший розвиток культури в першій половині ХХІ ст., використовуючи інформацію слайдів. Презентація https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxVlFZd3RiVHllLW8/vie

ДПА з історії України для учнів 11 класів

Збірник завдань:
https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxM1RnR2RsclZBT0U/view?usp=sharing
Бланк відповідей:https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxcXZOb3pUTXltMTg/view?usp=sharing
Критерії оцінюванняhttps://docs.google.com/document/d/1Nac34j3k0LK83dGkfSptgDnO9DmpIAc4iJ8IJcvslOE/edit?usp=sharing
Поширену відповідь щодо питання 5 білету №10 (символіка молодіжної організації Сокіл) можна знайти  тут: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/64674/10-Sova.pdf?sequence=1
Щоб побачити зразки плакатів І світової війни (білет №4 питання 3) перейдіть за посиланням: http://statehistory.ru/2191/Rossiyskie-plakaty-vremen-Pervoy-mirovoy/ або почитати пояснення до плакатів, їх мету: file:///C:/Documents%20and%20Settings/12/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B/Downloads/vkp_2014_7_4.pdf
Щодо змісту завдання 8, білет 7: за роки першої п'ятирічки  розбудовано Дніпрогес та ін. електростанції, ХТЗ, комбайнове і гірниче машиобудування. Будівництво нових заводів вивело Україну на новий рівень великих індустріальних європейських країн. Тому про катастрафічний стан економіки не йдеться.
Крім того рівень компетентності з історії можете перевірити за запитаннями, розробленими кін О.В.Гісемом http://white-tiger.com.ua/istoriya-i-suchasnist

Додатковий параграф  з історії України (11 клас) 

Революція Гідності 2013-2014 рр. та війна українського народу проти російської агресії стали центральними подіями новітньої історії не лише України, а і Європи та світу.
Революція Гідності сприяла відродженню цінностей свободи, гідності, переосмисленню багатьма людьми світу свого призначення. А російська агресія проти України змусила вільний світ усвідомити мету російського режиму та почати готуватися до опору.
Що ці події означають для самої України?
Історія України
Додаткові матеріали щодо періоду модернізації читайте тут: http://history.vn.ua/book/new/117.html
http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=129
Західноукраїнські землі в міжвоєнний період
 https://drive.google.com/drive/folders/0B_Jq_7v_4CIxUHlYZVBGMWV5WXM
Тема "національно-культурне життя в 20-30-ті рр. "



Запитання для тематичного оцінювання з історії України періоду 1921- 1939 рр читайте тут

У ХХ ст. активно розвивалася ідея державотворення. Одним із ідеологів монархічного консерватизму в Україні був В. Липинський. 

Всесвітня історія

Запитання для тематичного оцінювання з тем країни Азії та Латинської Америки, міжнародні відносини та розвиток культури читайте тут
Які особливості радянсько-фінської війни з вуст очевидців. ? 

5 клас

Завдання для учнів 5 класу з історії України

Для підготовки до уроку узагальнення та систематизації знань та вмінь (розділ 1) "Звідки та як історики довідуються про минуле" пропоную перевірити себе (відкрити тут...https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxUkVROXA1eXEtSkU/view?usp=sharing )

Найвідоміші храми України (5 клас)

Перевірте себе за питаннями слайдів  

Кам'яний літопис (5 клас)

Уявіть себе мандрівником, котрий подорожує по замках, фортецях, палацах України на машині часу. Спробуйте відповісти на запитання слайдів. Успіхів!!!
https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxM01IY2RPZWp4Q2s/view?usp=sharing

Вулиці та площі України / Streets and squares of Ukraine (5 клас)

Уявіть, що ви історик, котрий за фотографіями робить опис вулиць та площ міст України. Перевірте свої вміння, відповідаючи на запитання слайдів. 
Краса природи є неповторною. Чи згодні Ви з цим висловом? Обгрунтуйте свою думку, використовуючи матеріал слайдів. 

6 клас

Чому закон Давнього Єгипту захищав кішок? https://www.bbc.com/ukrainian/features-49225480
Завдання на застосування міжпредметних зв'язків: Якого кольору цяточки, що рухаються по колу? А якщо сконцентрувати увагу на хрестик у колі, то рухоме коло стане зеленим. Чому відбувається динамічна ілюзія? Чи може бути ілюзія в історії? Чому? Наведіть приклади


Александр Великий розмовляв з індійськими мудрецями. Один із них кинув на землю висушену конячу шкуру й сказав: «Я покажу тобі, яке насправді твоє царство і яким йому треба бути». Мудрець наступив ногою на один край шкури, і вона піднялася вгору. Наступив на другий — і цей край задерся вгору. Тоді мудрець став на середину і міцно притиснув шкуру до землі. Шкура лишилася непорушною.  Від якої ілюзії застерігав мудрець Македонського?

Завдання для 6 класу в формі презентації 

Повторювально-узагальнюючий урок "Цивілізації Давнього Сходу"  

"Подорож до музею". Еллінізм / Hellenistic period  

https://docs.google.com/presentation/d/1oNYVspe4-zWSq-5mK0VlGndLfEOfM2lVq1sCdxm_wlg/edit?usp=sharing
  Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

 "Археологічні розкопки полісів Північного Причорономор'я та Криму"


Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

Увага запитання:

   Чи можна троянського коня називати "першим танком" у первісні часи? Чому? 

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців / Antique Rome and life of roman

Уявіть, що ви грек, що подорожує по Давньому Риму. Порівняйте життя в Греції та Римі за запитаннями сладів. Приємних вражень від подорожі! 
Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

Римська імперія в ІІІ - ІV ст. / Roman empire 

Яка доля Римської імперії в ІІІ-ІVст.?
Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM)

Слов'яни ~ Slavs (Early histoty, origin homeland, life and other)

Які особливості історії ранніх слов'ян на території України? 
Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM)

7 клас

Історія України

У 2015-2016 н. р. пропоную користуватися підручником Гупан Н.М., СмагінІ.І, ПометунО.І., що розміщений за посиланням: http://pidruchnyk.com.ua/752-istoriya-ukraini-7-klas-gupan-2015.html Назвіть основні тенденції розвитку культури на українських землях у 14-15 ст. Презентація: https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxbkpleFozRmhtNTA/view   

Порівняльна характеристика Галицько-Волинського князівства та Новгородської землі

Вчимося складати порівняльну характеристику шляхом створення колективної презентації 

Всесвітня історія

У 2015-2016 н.р. пропоную користуватися підручником авторів О.І.Пометун, Ю.Б.Малієнко за цим посиланням:
  https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxSk4zWWlMQkFrQk0/view?usp=sharing

Тема: Становлення середньовічної Європи
Поясніть, чим армія варварів відрізнялася від армії античності. З яким полководцем часів стародавнього світу можна порівняти Аттілу, чому? Назвіть причини поразки гунів. Як Ви вважаєте, чому Дж.І.І. Толкієн сюжет битви на Каталаунських полях поклав в основу сюжету битви на Пеленорських полях?  
Зпрогнозуйте долю Європи після Великого переселення народів. Складіть логічний ланцюжок подій, що призвели до виникнення середньовічної Єропи. 

8 клас

Всесвітня історія

Тема: "Великі подорожі"
Пропоную в групах до теми "Великі подорожі" створити презентацію з назвою"Факти, події, явища, що впливають на хід історії". 
 Тема: Епоха Відродження ~Renaissance 
Сформулюйте віповіді на запитання презентації:
http://www.abc-people.com/data/rafael-santi/pic-8.htm
Тема: Освіта, наука, література епохи Відродження
Доповніть історичні знання знаннями із інших предметів, відповідаючи на запитання слайдів
https://docs.google.com/presentation/d/1BjitIfQ-i2jtQWM7_xOXMYmGWv5lsyBVqaI_wILt5LY/edit?usp=sharing
Тема: Нідерланди: https://docs.google.com/presentation/d/1R25zQ17twQN3Rx-h-_CBBsDwUP-iyyaiemLG2zamj4E/edit?usp=sharing
Тема: Річ Посполита Московська держава

 Історія України 

Тема: Традиції українців ранньомодерної доби (козацтво)
презентація учнів 8-а (тут):
Тема: Культура України 16 ст.
 https://docs.google.com/presentation/d/1dELWWgxsqufGIlyKB0DvbWAdcKdWRFXIKyCN1SheDEY/edit?usp=sharing 

Охарактеризуйте добу героїчних походів за запитаннями презентації: 

Історія 9 клас (2016) 

Презентація "Український проект" кінця ХVIII-початку ХIХ ст.

https://docs.google.com/presentation/d/1cCcf0mEpRihfEv1Tx8D3qD4DeV6HkHH7pT4vQ90Af34/edit?usp=sharing 

Індія, Китай, Африка у другій половині ХІХст (презентація):

https://docs.google.com/presentation/d/1HJfLeDr3D054Q1I8JFInHqhXn72NBtiZjN80Spqa-DQ/edit?usp=sharing

Міжнародні відносини: https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxaC1FcEVXNGQzVzQ/view?usp=sharing



Правознавство 


ДПА З ПРАВОЗНАВСТВА. 9 КЛАС (2016)


Для підготовки до ДПА з правознавства, пропоную скористатися збірником завдань, що розміщений за посиланням: http://osvita.ua/doc/files/news/399/39950/pravozn-prakt-kurs-remeh-e.pdf 



Увага, онлайн-тест! Учнів 10 класів запрошую перевірити свій рівень знань та вмінь з правознавства за темою "Конституційне право". 




Для виявлення рівня предметної компетенції з правознавства пропоную виконати завдання практикуму, розміщеному за посиланням http://navigator.rv.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4807:2014-04-17-11-40-44&catid=71 ;
http://e-knyga.com.ua/2010/06/zadachi-z-prava/ 

Перевірте свої компетенцію вирішувати типові правові ситуації за посиланням: 
Збірник задач для перевірки рівня знань http://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/admin_221_2/misc/pravoznavstvo_ch1.pdf 

Завдання для учнів 10 класу з правознавства

Поняття та структура правової норми 
1.Визначте у наведеному переліку способи викладення правових норм:
1.У статті містяться всі необхідні елементи норми права без посилань до інших статей. Наприклад, у ст. 99 Житлового кодексу України зазначено: у разі припинення дії договору наймання житлового приміщення (одночасно припиняється дія договору піднаймання), піднаймач і члени його сім'ї (а також тимчасові мешканці) зобов'язані негайно звільнити приміщення, що займають. У разі відмови вони підлягають виселенню в судовому порядку, а з будинків, що погрожують обвалом, — в адміністративному порядку. 
 2.У статті містяться не всі елементи норми права, але є посилання до інших статей цього акта, якщо є недостатні відомості. Наприклад, ст. 138 «Оголошення розшуку обвинуваченого» Кримінально-процесуального кодексу України говорить: Якщо місце перебування особи, щодо якого винесена постанова про притягнення його у справі як звинувачуваного, не встановлено, слідчий оголошує розшук. За наявності підстав, передбачених у ст. 155 цього Кодексу, слідчий може вибрати у відношенні до розшукуваного обвинуваченого запобіжний захід у вигляді утримання під вартою. 
 3.У статті міститься посилання не на якесь конкретне нормативне розпорядження даного закону, а на інший нормативний акт. Такого роду стаття є «бланком», що заповнюється іншим законом, джерелом права. Наприклад, у ст. 2 Закону України «Про заставу» зазначається: відносини застави, не передбачені цим законом, регулюються іншими актами законодавства України. Якими актами? Про це в ст. 2 конкретно не сказано, і у загальний «бланкетний» спосіб передбачена можливість регулювання заставних відносин іншими актами законодавства України. 
 2.Визначте вид правопорушень



3.Особливості організації державної влади в Україні (10 клас) 

Розставте етапи виборчого процесу у правильній послідовності: голосування; утворення виборчих дільниць; утворення виборчих округів; підрахунок голосів і встановлення підсумків голосування; складання і уточнення списків виборців; встановлення результатів виборів та їх офіційне оприлюднення;утворення виборчих комісій (окружних, дільничних); проведення передвиборчої агітації; висування та реєстрація кандидатів.

 4.Фінансове право (10 клас) 

Визначте, чи правомірні дії суб’єктів податкового права у таких випадках, поясніть свою думку: – підприємцю Гамідову на прохання ознайомитись з актом перевірки його документації відмовили в районній податковій інспекції, мотивуючи це тим, що він – нерезидент; - у обласній податковій інспекції відмовили Петренку розглянути його скаргу щодо незаконного вирахування у нього коштів у зв’язку з тим, що він має пільги на оподаткування; – Антоненко не своєчасно сплатив податок за паркування автомобіля; - Карпенко працює на заводі «Промінь», що є основним місцем роботи, не врахував у декларації про сукупний дохід, зароблені кошти з місця роботи підприємства «Солва», на якому він працює за сумісництвом; - громадянин Сидоренко підписав акт проведення перевірки податкової інспекції, в якому не було виявлено правопорушень. 
 5. Екологічне право (10 клас) 
Використовуючи знання правознавства, біології, хімії вирішіть правову ситуацію. Екологічні злочини відносять до категорії високолатентних злочинних посягань, соціальна небезпечність яких, як правило, не підтверджується офіційними статистичними даними, а грунтується в основному на спостереженні та оцінці наслідків таких посягань, тобто таких об'єктивних показниках, які неможливо не помітити або приховати - деградація природного середовища, руйнування екосистем, забруднення довкілля. На думку фахівців, латентність у цій сфері становить близько 95-99% Враховуючи зазначену інформацію, оцініть наслідки дій сільськогосподарського підприємства, яке для боротьби із шкідниками використало пестициди. Але змиті дощем неорганічні елементи потрапили у водоймище, що знаходилося поруч. Внаслідок таких дій загинули мольки у водоймищі. Яке правопорушення скоєно, визначте його склад.

1 коментар:

Unknown сказав...

Дякую за цікаву презентацію " Подорож до музею".