Інтегрований виховний захід
Правова та моральна оцінка судочинства XVII ст. на матеріалі історичного роману у віршах Л.Костенко «Маруся Чурай»
- на основі матеріалів художнього твору ознайомитись з системою судочинства XVII ст.;
- навчати працювати з історико-правовими документами та сучасним законодавством;
- розвивати критичне мислення;
- формувати вміння давати оцінку судочинству з сучасних поглядів;
- розвивати навички висловлення думок щодо справедливості рішень суду, відстоювати власну позицію;
- виховувати громадянську позицію, почуття патріотизму;
- формувати духовну особистість.
Форма заходу: дебати з елементами інсценізації.
План
1. Інсценізація фрагменту судового процесу з роману «Маруся Чурай».
2. Проведення дебатів між творчими групами (правові та філософська).
3. Обговорення проблемного питання в аудиторії.
4. Підведення підсумків.
Проблемне питання: «Чи є справедливим рішення суду у творі? Моральна та правова оцінка судочинства XVII ст.»
Жидкова Н., Шеметова Н. Правова та моральна оцінка судочинства ХVІІ ст. За матеріалами історичного роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Інтегрований позакласний захід. 11 клас // Історія України. - № 17. - С. 19-22
Інтегрований виховний захід
Правова та моральна оцінка судочинства XVII ст. на матеріалі історичного роману у віршах Л.Костенко «Маруся Чурай»
- на основі матеріалів художнього твору ознайомитись з системою судочинства XVII ст.;
- навчати працювати з історико-правовими документами та сучасним законодавством;
- розвивати критичне мислення;
- формувати вміння давати оцінку судочинству з сучасних поглядів;
- розвивати навички висловлення думок щодо справедливості рішень суду, відстоювати власну позицію;
- виховувати громадянську позицію, почуття патріотизму;
- формувати духовну особистість.
Форма заходу: дебати з елементами інсценізації.
План
1. Інсценізація фрагменту судового процесу з роману «Маруся Чурай».
2. Проведення дебатів між творчими групами (правові та філософська).
3. Обговорення проблемного питання в аудиторії.
4. Підведення підсумків.
Проблемне питання: «Чи є справедливим рішення суду у творі? Моральна та правова оцінка судочинства XVII ст.»
Проблемне питання: «Чи є справедливим рішення суду у творі? Моральна та правова оцінка судочинства XVII ст.»
Жидкова Н., Шеметова Н. Правова та моральна оцінка судочинства ХVІІ ст. За матеріалами історичного роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Інтегрований позакласний захід. 11 клас // Історія України. - № 17. - С. 19-22
Виховний захід приурочений
Дню Соборності України
Фото заходу: http://meadm.cg.gov.ua/index.php?id=82790&tp=0
Мета:
висвітлити історію прийняття акту Соборності України,
визначити чинники, що сприяють соборності України,
розкрити історичний аспект утворення територіального устрою держави;
проаналізувати поняття Соборність;
визначити чинники, що сприяють соборності України,
розкрити історичний аспект утворення територіального устрою держави;
проаналізувати поняття Соборність;
з’ясувати значення історичної події;
визначити учнівські можливості сприяння
розвитку соборності України.
визначити учнівські можливості сприяння
розвитку соборності України.
Форма заходу: круглий стіл.
План
1. Поняття «соборність» в історії та філософії.
2 Історія проголошення Акту соборності України.
3.Оцінка соборності України.
4.Формування сучасної території України.
5. Активна громадянська позиція молоді в сприянні соборності України.
6. Ідея соборності України в літературі.
7. Підсумки.
Текст відкрити тут:
https://docs.google.com/document/d/1rbW3CIxK27q1_Q4dUTzemhayNQNI9IFHN7EItjJ1ob8/edit?usp=sharing
Виховний захід для учнів 11-х класів з елементами дослідницької роботи
"Менщина в роки Великої Вічизняної війни"
Очікувані результати
Після проведення заходу учні зможуть:
пояснювати події Великої Вітчизняної війни на Менщині;
характеризувати окупаційний режим краю;
оцінювати причини Домницької та Корюківської трагедій;
визначати основні форми та методи партизанської боротьби;
аналізувати свідчення очевидців та архівні матеріали часу війни;
наводити приклади мужності та героїзму менян під час війни;
оцінювати вклад місцевих жителів у визволення Менщини.
Етапи проведення
І. Підготовчий
1.1. Аналіз та систематизація матеріалів присвячених Великій Вітчизняній війні;
1.2. Запис свідчень очевидців війни та їх аналіз;
1.3. Створення відеосюжету «Менщина у роки Великої Вітчизняної війни».
ІІ. Проведення заходу
2.1. Доповіді учнів з доповідями;
2.2. Виступ дітей війни;
2.3. Демонстрація відеосюжетів;
2.4. Обговорення матеріалу.
ІІІ. Заключний. Створення творчої роботи «Менщина у вирі Великої Вітчизняної війни».
На захід були запрошені діти війни
Після проведення заходу учні зможуть:
пояснювати події Великої Вітчизняної війни на Менщині;
характеризувати окупаційний режим краю;
оцінювати причини Домницької та Корюківської трагедій;
визначати основні форми та методи партизанської боротьби;
аналізувати свідчення очевидців та архівні матеріали часу війни;
наводити приклади мужності та героїзму менян під час війни;
оцінювати вклад місцевих жителів у визволення Менщини.
Етапи проведення
І. Підготовчий
1.1. Аналіз та систематизація матеріалів присвячених Великій Вітчизняній війні;
1.2. Запис свідчень очевидців війни та їх аналіз;
1.3. Створення відеосюжету «Менщина у роки Великої Вітчизняної війни».
ІІ. Проведення заходу
2.1. Доповіді учнів з доповідями;
2.2. Виступ дітей війни;
2.3. Демонстрація відеосюжетів;
2.4. Обговорення матеріалу.
ІІІ. Заключний. Створення творчої роботи «Менщина у вирі Великої Вітчизняної війни».
На захід були запрошені діти війни
1 коментар:
Ви талановитий педагог.
Дописати коментар