Методична сторінка в світлинах Photo


Використання творчих завдань на уроках історії
Середньовічне суспільство у театралізованій сценці з погляду учнів 7-го Б класу 



Життя у середньовічному замку. Погляд через малюнок



Використання міжпредметих зв'язків на уроках правознавства Subgect relations on jurisprudence lessons (м.Чернігів, 2015, колегіум №11, Chernihiv)






Вчимося будувати схеми, таблиці, здійснювати 
опис фотографій 
Презентація "родинного дерева" в 5-му класі (2014 р.)







День шкільного самоврядування. Урок в 6-му класі проводять учениці 10-б класу  
Архипенко А. та Носовець А. (2014р.) 


https://plus.google.com/u/0/photos?pid=6087978505056922930&oid=107569534938873282153
https://plus.google.com/u/0/photos/107569534938873282153/albums/6087979431996405249

Групові методи роботи на уроках правознавства





Вироблення творчих умінь учнів із правознавства


Перевіряємо рівень предметних знань та вмінь учнів із правознавства шляхом участі в обласній олімпіаді (м.Чернігів)

Призери обласного етапу олімпіади


Професійні зв'язки з районним методичним кабінетом


Уроки на шкільному подвір'ї



Вивчаємо історію шляхом моделювання (7 клас)

Екскурсію у світ замків проводять семикласники для молодших школярів


Формування демократичних цінностей під час інтегрованого уроку з людини і світ та світової літератури з елементами театралізованих дійств 



Текст уроку в журналі: Жидкова Н.М. Назаренко О.В. Демократія. Інтегрований урок з курсу «Людина і світ» та «Світової літератури» 11 клас. // Н. Жидкова, О.Назаренко. Історія в сучасній школі. №2.- 2013. – С. 12-28. http://lib.pedpresa.ua/wp-content/uploads/2013/02/History_2_2013.pdf

Формування інтересу до вивчення історії рідного краю через можливість доторкнутися до неї в музеї 




1 коментар:

Unknown сказав...

Наталя Миколаївна, ви професіонал!