четвер, 13 травня 2021 р.

День науки в гімназії

1. Привітальне слово дирекції закладу (заст.директора Кушнеренко Ю.В.)

2. Вступне слово керівників шкільних гуртків МАН ((Жидкова Н.М., Кулагіна І.О.)

3. Доповіді учнів:  Шестозуб А.Ю. (11-А) "Формування активної громадянської позиції засобами проєктної діяльності"; Михайленко В.(10-Б); Акулят В. (10 А) "Розвиток ремесел Менщини"; Песоцька А. "Європейська архітектура доби середньовіччя" (7-а); Ковбаса Є, Литвак К. (5-б) "Пам'ятник Т.Шевченку в Менському парку ім. Т.Г. Шевченка"; Гронь В. (5-а) "Обеліск Слави у м.Мена". 

4. Обговорення перспективи розвитку дослідницької діяльності в гімназії. 

5 коментарів:

Драгун Сашаа сказав...

Мені дуже сподобалась наукова конференція за те що в їй йшлося про наші ремесла, наприклад лозоплетіння, вишивання хрестиком, і багато іншого, наше місто Мена дуже гарне місто по своїм традиціям

Акулят Катя сказав...

Я була взахваті від презентації про птахів.Мені вона сподобалася тому,що призентація була яскравою,зрозумілою,а також мені сподобалося як Вікторія її розповідала.

Unknown сказав...

Мені сподобалась презентація Анни Песоцької, вона дуже гарно розповідала. Конференція була дуже цікавою. Були розповіді про: птахів, історичні різні пам'ятки.

Сорока Роман сказав...

Мені найбільше сподобалася презентація про птахів. Вона була дуже інформативна та зрозуміла

Юлія сказав...

Дуже вдячні за виступ Шестозуб Анжеліки. Виступ представлено на високому рівні. Тема актуальна для навчального закладу і вцілому України. Активна громадянська позиція сприяє формуванню вмінь учнів розв'язувати проблеми різного рівня.