Ми, учні та вчителі, хочемо досягти важливого результату навчання - системності пізнання історії. Починаючи з 5-го й до 11 класу лінійний курс вивчення предмету важливо структурувати та систематизувати. Одним із способів досягнення мети - є робота (урочна, домашня, практична, узагальнююча) у зошиті. Зошит ведеться один із 5 класу і до 11-го. У ньому таблиці, схеми, опорні тези та ін. З часом до написаного щось додається: нові дописи, закладки, вкладки та ін. А започаткувала таку системну роботу у зошиті Ілляшик Катя. Тож пропонуємо з Катюшею, уже студенткою, :) почати використовувати творчий підхід до навчання, бо його продукт - відмінний результат ЗНО.
Немає коментарів:
Дописати коментар