Ті, хто був у Львові захоплювався конструкцією масивного Львівського вокзалу. Зверніть увагу,
що Львівська залізниця мала спочатку з'єднувати міста Відень та Львів, а потім Броди та Чернівці. Таким чином,
поєднуючи різні частини України, залізниця сприяла формуванню як внутрішньоекономічних, так і зовнішніх зв'язків.
Перша залізниця була приватна акціонерного товариства Карла Людвіга і відкрита у 1861р. Перший потяг називався "Ярослав". Друга залізниця була відкрита у 1904р. Приміщення вокзалу вважалося одним із найкращих у Європі. Про залізницю почитайте за посилання. Правда, цікаве скульптурне оздоблення вокзалу. Шкода, що така краса була знищена під час Першої світової війни. Проте сьогодні вокзал є не менш вражаючим, особливим його залізобетонна конструкція перонів.
що Львівська залізниця мала спочатку з'єднувати міста Відень та Львів, а потім Броди та Чернівці. Таким чином,
поєднуючи різні частини України, залізниця сприяла формуванню як внутрішньоекономічних, так і зовнішніх зв'язків.
Перша залізниця була приватна акціонерного товариства Карла Людвіга і відкрита у 1861р. Перший потяг називався "Ярослав". Друга залізниця була відкрита у 1904р. Приміщення вокзалу вважалося одним із найкращих у Європі. Про залізницю почитайте за посилання. Правда, цікаве скульптурне оздоблення вокзалу. Шкода, що така краса була знищена під час Першої світової війни. Проте сьогодні вокзал є не менш вражаючим, особливим його залізобетонна конструкція перонів.
Немає коментарів:
Дописати коментар