четвер, 18 липня 2019 р.

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Обдаровані діти - інтелектуальний потенціал держави"

   Якщо Вам подобається поєднувати корисне з приємним, тоді варто взяти участь у щорічній літній педагогічній конференції в чудовому і живописному місті Чорноморську, Одеської обл. Гнучкий графік конференції дозволяв насолодитися пейзажами моря, погрітися на лагідному ранішньому чи вечірньому сонечку, вдихнути морського повітря, збагатити знання про флору та фауну і плідно попрацювати )).
    Цьогорічна конференція мала високий науковий рівень, як теоретичний, так і практичний. Учасники могли почути та обговорити актуальні проблеми педагогіки та психології: про впровадження цифрових технологій в освітню практику (Камишин В.В.), наукову освіту (Свириденко Д.Б.), напрями роботи з обдарованими дітьми в міжнародному вимірі (Гальченко М.С.) та ін. Окремої уваги заслуговує відеодискусія з професором Кеслтонського державного коледжу (Вермонт, США) про систему Люстра у формуванні цілісного портрету особистості. Науковець досліджує особливості розвитку обдарованої дитини, її психологічні риси, зміни в інтелектуальному та творчому розвитку.  Вчений наголошує на важливості у дослідженні не прив'язуватися до високого інтелектуального розвитку обдарованої дитини.
    Цікавими були виступи Міленіної М.М. "Чи є схильність до шахрайства вадою, або нетипові форми обдарованості", в якому проаналізовано еволюційний шлях становлення людського виду і запропоновано механізм культурної еволюції та природного відбору у методиці виявлення та підтримки особистісних рис; Тищенко Д.Д. "нейробіологічні підходи в освіті"  та ін.
   Практична складова конференції передбачала участь у низці тренінгів, майстер-класів для збагачення свого професійного практичного досвіду. Творчий підхід ведучих створював атмосферу свободи у реалізації поставленої проблеми. Обов'язковий аналіз проведеного заняття давав можливість зрозуміти необхідність використання запропонованого методу. Для вчителів, що працюють в МАН, корисним був майстер-клас Поліхун Н.П. з проведення наукового дослідження. Таким чином, конференція є тим майданчиком, що поєднує теоретичні розвідки та практику їх впровадження. Дискусії та жваві обговрення між науковцями та вчителями практиками проблем освіти в Україні дозволяли ідеям, з якими приїхали освітяни на конференцію, стати більш якісними. 
     Новим у конференції став вечірній показ фільмів про обдарованих та обговорення проблем, піднятих режисерами. 
  Як же обійтися без екскурсій?! Трішки цікавості до історії міста і можна знайти щось особливе в Чорноморську. Цього разу бажаючі мали змогу відвідати музей фарфору О.Білого в Чорноморську. У музеї представлені рідкісні експозиції фарформу і фаянсу 18-20 ст. (заводи Гарднера і Попова, А. Міклашевського): посуд, статуетки, нюхальні флакони (як на фото внизу) та багато ін. Водночас у музеї мали змогу побачити пересувну виставку мініатюр В.Казаряна (підкована блоха, В.Кличко на маковому зернятку та ін.). Ознайомилися й з реконструкціями шедеврів українського художнього фарфору в жанрі арт-мініатюри Сергія Воронова.    
   Індивідуальна програма включала знайомство з Одеськими архітектурними спорудами. Незабутнім залишився перегляд балету Маскарад А.Хачатуряна в Одеському театрі опери та балету. Почути оркестр, від якого мурашки по шкірі забігали, побачити балет у форматі 3D - мрія, яка стала реальністю. 

Немає коментарів: