На уроках історії, правознавства, людини і світ учнів важливо не лише вчити предмету, а й розвивати дослідницькі навички. Це сприяє духовному та особистісному розвитку.
Майже кожного року учням пропоную зробити міні-дослідження місцевої проблеми. Цього року предметом дослідження є місцеві традиції та звичаї.
Будь-яку дослідницьку роботу можна виконувати по-різному. Одним із способів є вкладання в працю наполегливості, творчості, любові до предмета дослідження та патріотизму. Результати такої роботи будуть успішні.
Творчий підхід до дослідження представлено в роботі Соломко Іри. Її завзятість та цікавість до народознавчих проблем - один із виявів любові до населеного пункту, звідки її рідня. Майже кожного року учням пропоную зробити міні-дослідження місцевої проблеми. Цього року предметом дослідження є місцеві традиції та звичаї.
Будь-яку дослідницьку роботу можна виконувати по-різному. Одним із способів є вкладання в працю наполегливості, творчості, любові до предмета дослідження та патріотизму. Результати такої роботи будуть успішні.
Колоритні та різнобічні результати дослідження Іра презентувала у своїй роботі. У ній історія і усна народна творчість, побут, етноніміка, топоніміка, етнографія та ін. Така творчіть учнів може перерости в більше, наукову чи професійну діяльність.
Під час дослідження учениця проаналізувала місцеву літературу, зібрала речі побуту, провела опитування мешканців села. Тож знайомтеся з історією рідного краю (с.Куковичі), яка представлена в презентації юної дослідниці.
Немає коментарів:
Дописати коментар