Виховуємо цінності Forming of values

Інтегрований виховний захід

Правова та моральна оцінка судочинства XVII ст.   на матеріалі історичного роману у віршах Л.Костенко «Маруся Чурай»


2010 р.

Мета
- на основі матеріалів художнього твору ознайомитись з системою судочинства XVII ст.;
- навчати працювати з історико-правовими документами та сучасним законодавством;
- розвивати критичне мислення;
- формувати вміння давати оцінку судочинству з сучасних поглядів;
- розвивати навички висловлення думок щодо справедливості рішень суду, відстоювати власну позицію;
- виховувати громадянську позицію, почуття патріотизму;
- формувати духовну особистість. 

 Форма заходу: дебати з елементами інсценізації.
План
1. Інсценізація фрагменту судового процесу з роману «Маруся Чурай».
2. Проведення дебатів між творчими групами (правові та філософська).
3. Обговорення проблемного питання в аудиторії.
4. Підведення підсумків.
Проблемне питання: «Чи є справедливим рішення суду у творі? Моральна та правова оцінка судочинства XVII ст.» 
    Жидкова Н., Шеметова Н. Правова та моральна оцінка судочинства ХVІІ ст. За матеріалами історичного роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Інтегрований позакласний захід. 11 клас // Історія України. - № 17. - С. 19-22   


Виховний захід приурочений 

Дню Соборності України  


Фото заходу: http://meadm.cg.gov.ua/index.php?id=82790&tp=0 


Мета:
висвітлити історію прийняття акту Соборності України, 
визначити чинники, що сприяють соборності України, 
розкрити історичний аспект утворення територіального устрою держави;  
проаналізувати поняття Соборність;
з’ясувати значення історичної події; 
визначити учнівські можливості сприяння
розвитку соборності України.


Форма заходу: круглий стіл.


План


1. Поняття «соборність» в історії та філософії.

2 Історія проголошення Акту соборності України.

3.Оцінка соборності України.
4.Формування сучасної території України.
5. Активна громадянська позиція молоді в сприянні соборності України.

6. Ідея соборності України в літературі.

7. Підсумки.

Текст відкрити тут: 
https://docs.google.com/document/d/1rbW3CIxK27q1_Q4dUTzemhayNQNI9IFHN7EItjJ1ob8/edit?usp=sharing


Виховний захід для учнів 11-х класів з елементами дослідницької роботи

"Менщина в роки Великої Вічизняної війни"

        Очікувані результати
Після проведення заходу учні зможуть:
пояснювати події Великої Вітчизняної війни на Менщині;
характеризувати окупаційний режим краю;
оцінювати причини Домницької та Корюківської трагедій;
визначати основні форми та методи  партизанської боротьби;
аналізувати свідчення очевидців та архівні матеріали часу війни;
наводити приклади мужності та героїзму менян під час війни;
оцінювати вклад  місцевих жителів у визволення Менщини.
Етапи проведення
І. Підготовчий
1.1. Аналіз та систематизація матеріалів присвячених Великій Вітчизняній війні;
1.2. Запис свідчень очевидців війни та їх аналіз;
1.3.  Створення відеосюжету «Менщина у роки Великої Вітчизняної війни».
ІІ. Проведення заходу
2.1. Доповіді учнів з доповідями;
2.2. Виступ дітей війни;
2.3. Демонстрація відеосюжетів;
2.4. Обговорення матеріалу.
ІІІ. Заключний. Створення творчої роботи «Менщина у вирі Великої Вітчизняної війни».
На захід були запрошені діти війни


Матеріали та ресурси: фліп-чарта


Фото  заходу


Наталія Жидкова. Виховний захід із елементами дослідницької роботи «Менщина у роки Великої Вітчизняної війни», історія України, 11 клас // Історія в рідній школі. - 2014. - №4. - с. 32-39.

1 коментар:

Unknown сказав...

Ви талановитий педагог.