Для школярів/ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ The student page

2023-2024 н.р.

6 клас 

(Піручник. Досліджуємо історію та суспільство.О.Пометун, Т.Ремех)
Уроки

7 клас

Історія України  / Підручник Щупак, Дрібниця 

Всесвітня історія  / Підручник Пометун 

8 клас. 

Уроки: 
Практична робота. Істричні постаті Адам Кисіль; А.Кисіль; Я. Вишевецький
02.02. Історія України. Запорізька січ

9 клас право. 


10 клас. 

Історія України. Підручник
Громадянська освіта. 
 
Навчаємося жити в громаді 8 клас
Про що це відео? школа 1; школа 2
5 принципів прав людини. Опитування. Як ви розумієте ці принципи? Ярмарок для учнівства. 

2022-2023 н.р. 

Ідентифікатор конференції: 312 493 6144
Код доступа: 884828 

Історія 

5 клас  

22.05. Підготуватися до тематичного узагальнення. Опрацювати зупинки § 29-30.
15.05 § 28 (новий підручник), відповідати на питання с. 162
01.05 § 27 (новий підручник), відповідати на питання с. 156
24.04. § 26 (новий підручник), § 9, стор.59,61,65, (старий). Відео Софіївський собор
03.04.§22, усна розповідь про свою вулицю (чому так навана, що на ній знаходиться, хто проживає, хто раніше проживав та ін.), проєкт (хто ще не здав).
27.03.  §21 (ст.п), проєкт (хто не здав). 
13.03. Пройти тренувальний тест. Підготуватися до заліку. Повторити § 9-19
06.03. Написати проєкт за новим підручником стор.1112 (один на вибір).  Формат А (2-5 стор. Перша сторінка-назва проекту, прізвище та ім,я учня, який виконав проєкт, клас, школа)
20.02. § 17, відповідати на ? с.101. 
13.02. § 16, відповідати на ? с.95, повторити §15 
06.02. § 13 повторити, §14 читати, відповідати на запитання (усно)
30.01.2023 § 13, відповідати на запитання на с. 83 (усно). Основні дати запам'ятати: Українська революція, Перша світова війна, Проголошення незалежності, Акт злуки. Утворення Центральної Ради. 
23.01. § 12 (старий підр.), усно відповідати на запитання с.71
14.12, 23.12 (а,б) скласти характеристику будь-якій історичній особі, про яку йдеться у § 10 (старий підручник)  за планом (записаним на уроці).
07.12 (а); 09.12 (б). Читати § 19 (стар.підр), за схемою на стор.108 навести приклад будь-якої історичної події (з § 8-18), повторити §6.
30.11 (а). Читати стор. 48-50 (старий підручник). Письмово виконати завдання на стор. 49 (за чотирма запитаннями пам'ятки зробити опис фотографії з сімейного альбому або будь-якої з підручника, зазначивши сторінку фото). 
23.11 (а), 25.11 (б). Читати § 8 (стар.підр.), принести фото для опису на практичному занятті
16.11 (а), 18.11 (б) § 10, усно відповідати на запитання в кінці параграфа (обов'язково)
09.11 (а), 11.11 (б) § 9, зробити опис будь якого малюнка за запитаннями на с. 43. або закінчити опис, розпочатий на уроці.  
28/10 (а), 30.10 (б). §.8, завдання 6 на стор. 47 письмово. Усо відповідати на запитання параграфа
19.10 (а)., 21.10 (б). Принести зошит до 27.10. Читати параграф 7, усно відповіати на запитання параграфа, письмово доповнити перелік правил для визначення істинної інформації (с.41, новий підручник).
14.10 (б) та 12.10  (а). читати § 6, письмово завдання 4, стор. 37, новий підручник
07.10 (б), Матеріали уроку читати §.5, письмово завдання 5, стор. 33, новий підручник
26.09 та 30.09 читати §4, писмово виконати завдання 3 стор.28.
14/09 та 16.09 читати § 2. Усно відповідати на запитання параграфа.
07.09 та 09.09. Читати с. 9-12. 

 6 клас 

17.04 §48 с.153, повідомлення (Ю.Цезар, О.Август)
10/04. 12.04 § 47, відповідати на ? с.150
07.04  § 46, завдання 3 (с.146), порівняння одного з грецьких богів з римським (таблличка)
03.04 § 45, порівняти побут греків та римлян (табличка, або схема)
27.03, 29.03 § 43,44
13.03. Презентація уроку Підготуватися до тематичної, повторити §31-42, опрацюваи стор. 136.
24.02 (б), 22.02; 20.02 (а) § 39. Відповідати на ? с.123. ВІдео . Презнтація уроку Афіни
20.02 (б) , 15.02. (а)§ 38, відповідати на ? с.120
17.02 (в). §37, відповідати на ? с.117, 
08/02, 10/02  читати  §36, відповідати на питання, знати карту
06.02 Повторити § 34,35
01.02, 03.02. читати  § 35. Підготувати повідомлення про одного з грецьких богів. 
на канікулах: узагальнення, повторення опрацювати завдання на  стор.96 
20.12  читати  § 27, 28. Повідомлення про Будду
14/12  читати  § 26, 27 (1,2,3 пунки)
08.12.  читати  § 24
30.11 (а). Підготуватися до заліку на стор.75. 
25.11 (а), 29.11. (б) читати § 23, практичне заняття виконати усно. Презентація уроку
23.11 (б), читати  § 21; 25.11 (а) читати § 21, 22. 
18.11. § 20, підготувати повідомлення (про царицю Хатшепсут, Рамзеса ІІ, Аменхотепа (Ехнатона). 
16.11. § 18, 19
30.11, 09.11 (а, в), . § 16,17, підготуватися до заліку за запитаннями на с. 58. 
26.10.  §15, закінчити таличку. 
25.10. (в) 21.10 (а). Принести зошит до 27.10. Параграф 14, відповідати на запитання в кінці параграфа. Презентація уроку \та відео
18.10., 19.10  Опрацювати  § 13. Звернути увагу на карту (кордони Ассирії та Халдейського царства). Відповідати на запитання в кінці параграфа. Відео урокаПрезентація уроку, підготувати повідомлення за бажанням: Вавилонська вежа, ворота Іштар, висячі сади Семираміди
12.10. Читати  § 12. Усно відповідати на запитання параграфа. Матеріали уроку
11.10. Читати § 10,11. Завдання 3 стор.41 письмово.  
28.09. підготуватися до заліку (стор. 34) всі завдання + кьюар код на стор. 34. У табличку дописати стрічку (використання здобутків минулого у сьогоденні. (наприклад, палеоліт - амулети, сокира, тотемізм (чорний кіт ) та ін...по всіх епохах) . Матеріал уроку на перередньому фреймі. 
21.09. Читати §  6-7, заповнити колонку неоліт стор.34. На останньому фреймі поперднього матеріалу уроку інфо про неоліт. Про Мізин.
20.09. Читати § 5-6, заповнити колонку мезоліт таблички на стор. 34. Матеріал уроку
07.09. Читати стор. 8-10, відповідати на питання на с. 10 усно. Відео уроку
06.09. Читати с. 3-6, письмово виконати завдання (1,3,5,7) на с. 6.

7 клас 

Історія України  / Підручник Щупак, Дрібниця

22.02 (в) Письмово виконати практичну  §20. Презентація
12.12. Письмово виконати практичну роботу § 13. Підготуватися до уроку узагальнення  § 14. 
28.11.  §15. Письмово заповнити табличку на с. 78 (тільки ХІ ст), Презентація уроку
21.11 §11.   Презентація уроку. Письмово виконати завдання на с.59 (опис міста)
14.11. § 10. Порівняти Руську правду та Салічну правду. 
07.11. (а,в) , 9.11 (б) § 8-9, письмово табличку на с.39. Матеріали уроку
24.10; 17.10 (а,в) , 19.10 (б). параграф. 7 Знати табличку, з якою працювали (дати кнізювання та діяльність князів). Підготуватися до тематичного оцінювання (с.38, включаючи QR? опрацьовуючи різні варіанти). Тренувальні тести.  https://learningapps.org/view14632360      
10.10 (а,в). 12.10 (б) Виконати у зошиті практичне заняття  §6. Макет завдань та прикладів віднопвідей на ресурсі Flinga  Можна виконати завдання прямо на ресурсі (але потрібно підписатися). Якщо виконуєте на ресурсі, то достатньо по 1 характеристиці на кожний квадрат square. Зразок я надала на дошці (квадрат із стрілочкою). 
03.10. (а,в.) 05.10 (б) Читати § 5. закінчити табличку на стор.20. письмо. Усно відповідати на запитання с.34. 
26.09 (а,в). Читати § 4, завдання 4 (стор.28) письмово. Продовжити табличку попереднього уроку. Матеріали поперенього уроку доповнені . 
19.09. (а,в). Читати § 3, завдання 6 (стор.20) письмово. Матеріали уроку 
12.09 (а,в.) та 14.09 (б). Читати § 2 (відповідати на запитання параграфа), усне повідомлення про збруцький ідол.
05.09. Читати вступ (стор.7-8), знати карту (стор. 10), усно відповідати на запитання на стор.8.  Матеріали уроку

Всесвітня історія  / Підручник Пометун

Поціновувачам середньовічної французької музики (готична+фольк) 
15.03 (а,б), 17.04 (в)  §20
24.02 (в), 22.02 (б, а). § 18. Виконати практичну. Презентація
09.11 (в) § 12. 
29.11 підготуватися до заліку стор. 65 (кюер код)
22.11 (а,б), 25.11 (в).§ 11. Відповідати на запитання параграфа. Презентація уроку
15.11. Виконати практичну роботу за  § 10. 
08.11 § 8-9, письмово табличку на с. 45. Матеріали уроку
18.10. (а,б), 21.10 (в) виконати практичну завдання § 7 у формі таблички  (колонки: Франкське королівство, Візантійська імперія, Арабський халіфат; стрічки для порівняння 1) дати існування, 2)території 3) політичний устрій та закони; 4) династії; 5) економічний розвиток; 6) соціальний розвиток; 7) культура (школи, церква, вчені). Зразок таблиці 
11.10. (а,б) , 14.10 (в) Читати § 6. Усно відповідати на запитання параграфа. Матеріали уроку
04.10. Читати §5, Матеріали уроку
30.09. Читати § 4, письмово завдання 2 (табличкою). Матеріали уроку. Усний тест тренувальний
20.09. Читати  § 3, відповідати н азапитання параграфа. 
13.09 Матеріали уроку Д\з § 2 (усно відповідати на запитання в кінці параграфа)
09.09. Матеріали уроку. Д\з  § 1.

9 клас

Історія України / Підручник Пометун 
11.04. §32
04.04. Стор.219, підсумкове оцін.
28.03.  §31
14.03 § 30
07.03 § 28,29. Письмово заповнити табличку на с.202 
14.02. Повторити матеріал за запитаннями с.183.
02.11. Підготуватися до заліку (стор.146)
28.11. Виконати практичну  § 21, на кожну комірку з flinga навести приклад, або відповісти на питання комірки. Презентація уроку
25.11. § 19, 20. 
18/11 § 18
14.11. § 17. скласти порівняльну табличку (можливо з елементами схеми причинно-наслідкових звязків): соціально економічний розвиток укр.земель у першій та другій половині ХІХ ст. (§ 17 та §2) 
07.11, 11.11  § 15,16 (письмово табл. на с.115). Презентація уроку
24. 10. парагр. 13,14. Відповідати на запитання параграфа. Презентація уроку. На залік опрацювати стор. 73, 101. 
21.10. парг.11, 12, відповідати на запитання параграфів. Визначити лауреата Нобелівської премії в галузі літератури. До 27.10 принести зошит. Презентація уроку
17.10. Виконати практичну стор.97-100.
14.10. Презентація урока Революція 1848-1849 рр  на західноукраїнських землях.
10.10. Читати § 9 (1 та 2 пункти). Скласти порівняльну таблицю Головної руської ради (ГРР) та Кирило-Мефодіївського братства. (можливі критерії: хронологічні межі діяльності; діячі; мета; завдання; напрямки діяльності; результати та  значення).\
26.09. Підготуватися  до заліку за запитаннями.  (стор. 62 підручника нового). Матеріали попереднього уроку доповнені 
23.09. Читати  §5-6 . Порівняти Кирило-Мефодіїське товариство та масонські клуби. Матеріал уроку
16.09 читати  § 3, відповідати на запитання підручника 
05.09. читати вступ (с.7-12), знати карту (с.282), закінчити табличку (слайд 2)
09.09. читати §  1 (писмово завдання 2 на с. 19). Матеріал уроку
Всесвітня історія / Підручник Гісем
07.04  §20
31.03.  §18, закінчити табличку
17/03 § 17
10.03.  § 16
12.12. § 11, заповнити порівняльну табличку на с.91. 
06.12. §10, закінчити табличку
29.11.  § 9, табличка письмово. Презентація уроку
15.11. §7, закінчти табличку
08.11. §6 (схема, тези щодо одного з руху), письмово практична с. 49 (на вибір: за пунктом 1 - малюнок, за пунками 2, 3 - порівняльну схему або табличку (19 ст та тепер). 
18.10. Підготуватися до Тематичне оцінювання. Зверніть увагу на варінти тестів (що, де, коли, як). Вміти показувати події на карті. 
11.10. Виконати практичну роботу стор. 41 (завдання 1, 2, 3, 4).  
04.09. Кодекс Напрлеона, повторити §5
06.09. Читати вступ (стор.5-12)
13.09 читати § 2 (відповідати на запитання в кінці параграфа).  Матеріал уроку

Основи правознавства (9 клас)

12.04. § 22-23, завдання на с. 150 письмово, с. 154 усно. 
29.03 (а), 31.03 (б) § 20, письмово ситуація 1 та 2 
24.02. Читати  § 16,17, письмово виконати завдання на с. 110, 114. 
23.12., 14.12. читати  § 11, 12, письмово розібрати ситуації на с.77 з посиланням на Закон "Про громадянство України", Заповнити таблицю на с.81
07/12 Читати Конституцію України, § 10. 
23.11, 25.11 опрацювати стор.63-65, підготуватися до заліку ( питання на с.63-65)
16.11 § 9, виконати письмово ситуацію 2 з розбором по кожному правопорушенню його складу 
09.11 (а)., 11.11 (б) §  8, письмово стор. 54 (визначити вид відповідальності та склад правопоруш, чи приятгатиметься до юридичної відповідальності)
19.10, 21.10 (б). До 27.10 принести зошити в школу.  Параг. 6 , виконати письмово завдання 4 на стор. 45, 
12.10(а), 14.10 (б). Виконати практичну роботу § 5. Порівняти на вибір правові та інші соц. норми. Презентація уроку 
16.09. Опрацювати § 2
21.09. Опрацювати п.2,3. презентація уроку. Назвати форму держави війська Заопорзького, якобінської диктатури, термідоріанського режиму. Презентація

Громадянська освіта (10 клас)

07.04,  §40
31.03.  §38, написати етапи проєкту
06.03. Читати  §34, 35
24.02. Читати  §32, 33. Письмово. Запропонувати слайди екологічного проєкту. Колективна Презентація.
17.02.  Читати  §30, написати рекламу до проєкта (с.136-137)
03.02. Читати  §27. Написати перелік найбільших проблем нашого міста.  
06.12. стор. 96. підготуватися до підсумкового уроку
02.12 Читати  §19. 
29.11.  Читати  § 17,18. письмово рецепт подолання дискримінації. 
25.11. Читати  § 17, 18 письмово виробити правила успішного спілкування в зумі під час урока
22.11.Читати  §16, письмово виробити правила успішного спілкування в зумі під час урока  Презентація урока. 
18.11. Читати  §15
15.11. Читати  § 15, письмово скласти орієнтовані теми заходів для розвитку міжкультурного діалогу (завдання на с.72). 
11.11. залік с.64 або колективна презентація (заняття 8.11). § 14, пояснювати діаграму на с.68
08.11 презентація уроку. §13, письмово справу про захист прав у ЄСПЛ або слайд колективної презентації (про боротьбу за права людини конкретної особи (с. 44, 45) 
Колективна презентація. 10-а,б. Борці за права людини
25.10. Опрацювати парагр.11, Презентація уроку
21.10. Принести зошит для перевірки. опрацювати § 10, повідомлення про на вибір повідомлення про одного з борців за права людини, написати право, яке можна було б додати до Конституції України. 
18.10. опрацювати §9. Усно відповідати на запитання параграфа та посянити логотип прав на с.39. 
14.10. опрацювати  §7 (письмово написати "за і проти" смертної кари)
11.10 Опрацювати питання на стор. 32 (узагальнення). Письмово завдання 2 (табличка) та 5 (стор.32, 33) рубрика "поміркуйте".  
04/10/ опрацювати  § 6, письмово виконати "ідеї для дослідження": написати кроки для особистої мотивації. (с.26)
30.09. Субкульутри колективна презентація (10-А клас),  (10-Б клас)
23.09. Опрацювати § 3, 4. Письмово скласти можливі кроки для збереження інститут сім'ї (стор. 20).
09/09 та 13.09 читати § 2 (письмово скласти дерево ідентичності (наприклад, задатки акторські, можливості - розсмішити будь кого; цінності (чесність, порядність)... і т.д.) стор. 12, усно розібрати ситуацію на с.13). 
16.09. Опрацювати  § 3.

2021-2022 н.р.

Громадянська освіта 

10 клас. 
30.05, 02.06, 03.06. Повтрення. Узагальнення. Повторити §47-52. 
23.05.2022, 16.05, 17.05. Опрацювати § 51, 52
16.05.2022.  19.05. 20.05Опрацювати усно § 49, 50. Створити презентацію. 
09.05., 12.05, 13.05 Опрацювати усно § 47, 48. 
05.2022. Опрацювати усно 211-212, Читати § 47. Підготувати повідомлення "які вимоги для вступу в ЄС. Шлях України".  
05.06.2022. Читати § 46. Написати рецепт боротьби з корупцією або створити плакат боротьби з корупцією. Презентація уроку
02.05.2022. Читати § 45. Напишіть список історичних діячів, які боролися з корупцією, які способи використовували. 
25.04.2022 та 28.04.2022 Читати § 43,44 письмово виконати завдання для дослідження: Запропонуйте власні ідеї соц.підприємництва (стор.197.) Презентація
22.04.2022. Читати § 42. Написати значення маркування на споживчих товарах.
18.04.2022. Читати  § 41. Опрацювати презентацію  та напишіть перелік пропозицій щодо покращення сімейного бюджету. 
11.04.2022 та 14.04. Читати § 39-40. Письмово в зошиті виконати завдання "питання для обміркування (стор.177)" Презентація уроку
04.04.2022 та 07.04 Читати § 37-38. Письмово в зошиті скласти пам'ятку "як не потонути у смітті" (стор.174). 
31.03.2022. Читати § 36. Письмово в зошиті доповнити правила безпеки поведінки в інтернеті (стор.163)
на 28.03.2022. Читати  § 35. Письмово у зошиті проаналізувати документ на стор.159 (ідеї для дослідження) за запитаннями таблички стор. 158-159. 
10  клас. на 30.11. Читати § 17 та 18, скласти табличку порівняння (расизм, ксенофобія, дискримінація), написати рецепт розвитку толерантності.

Історія України

5 клас!!!  

02.06, 03.06. Повторення. Опрацювати усно запитання за кьар кодом на стор.118, 139,106.  
26.05. Читати  § 23, Виконати практичну роботу на стор. 138-139 (описати одну-дві гри, в які грали ваші родичі (правила гри).  Презентація уроку
20.05. Читати  § 23. Написати у зошиті або створити слайд у колекивній презентації про одного з винахідників (стор. 132). Презентація уроку
12.05 та 13.05. Читати  § 22, закінчити табличку (1 колонка дата, 2 - особливості життя у місті, 3 - у селі). Презентація
05.05.2022 та 06.05. Д\з Читати  § 21, відповідати на запитання в кінці параграфа. Презентація уроку. Виконати практичну роботу (родове дерево, стор.118) з зазначенням прізвища, ім'я, по батькові пращурів, дати народження (якщо померли, смерті), професії. Якщо щось не відомо, - ставте знак питання.  
28.04 та 29.04.2022 Д\зЧитати § 20, стор. 116. усно. Презентація уроку. Письмово складаємо перелік історичниї чи літературних праць, що є вдома (автор, назва, рік та місце видання) або біографічну довідку про історика (дата, місце народження, освіта, діяльність, праці). 
21.04.2022 та 22.04.2022.Читати § 19, письмово за схемою (стор.108) написати приклад будь-якої історичної події приклад в презентації. Практичну роботу (с.106) зробіть письмово або у формі презентації. Зазначте назву об'єкта, місце, розмір, матеріал, автора, цінність, фото....(це орієнтований перелік). Якщо обрали  Презентацію (ІСТОРИЧНІ ПАМ,ЯТКИ МЕНЩИНИ), то використайте по 1-3 слайди. У слайді використайте шрифту не менше 20,  інтервал 1,5, не зщабудьте підписати слайд.  
13.04 та 14/04/2022/ Читати § 18, письмово виконати завдання 2 (стор.105). 
31.03.2022. читати  § 16, відповідати на запитання в кінці параграфа. Вивчити дати параграфа, опрацювати карту. Презентація уроку. 
4.12 (в) читати § 9, письмово складати список пам'яток Менщини. До ілюстрацій параграфа доберіть відповідні (аналогічні) памятки Менщини. Наприклад, історчина частина Мени - територія біля стоматполіклініки; Києво-Печерська лавра - Троїцька церква і т.д. 

8 клас!!!.
30.05.2022. Узагальнення. повторення с. 210-212. 
27.05.2022. Опрацювати стор. 210-212 уроку узагальнення, який буде 30.05.2022.  
03.05.2022. § 33,34. Опрацювати питання узагальнення та стор. 207-210. 
26.04.2022. § 31,32. Завдання 1 або 2 (стор.206) створити колаж Презентації. Для презентації використовуйте тектове поле шрифтом не менше 16, Заголовок не менше 20. Пробіл 1,5.  Пишіть тезово. 
19.04.2022. § 30. Опрацювати презентацію. Вивчити дати та опрацювати карту. 
12.04.2022.  § 29. Опрацювати презентацію. Письмово виконати завдання 1 або 2 (стор. 190). Для характеристики П.Калнишевського використайте презентацію.
05.4.2022. Читати § 28, опрацювати презентацію; письмово написати схему ліквідації автономії Укр. польським урядом. у 18 ст. (за зразком (аналогією) слайду 3). 
 01.04. 2022. Виконати завдання,  відповідаємо лише один раз. Читати § 27,  закінчити табличку і зробити висновок (спільне та відмінне у політиці гетьманів). 
 11.05. Підготуватися до заліку повторити $8-11, опрацювати стор81-83. 

11 (а,) 
30.05.2022. Повторення теми "Західно-українські землі у міжвоєнний період". 
23.05. 2022. Повторити тему "Утвердження тоталітарного режиму"
16.05. 2022. Повторити тему "Встановлення тоталітарного комуністичного режиму. 
09.05.2022. Повторити тему "Встановлення тоталітарного комуністичного режиму". Розв'язати тести
02.05.2022. Повторити тему "Українська революція". Розв'язати тести. 
25.04.2022. Підготуватися до тематичного оцінювання по тему "творення нової України". Повторити тему "Перша світова війна". Розв'язати тести.
18.04. 2022. Читати  § 29, відпоідати на запитання параграфа. 
11.04.2022. Читати  § 28, відповідати на запитання параграфа. 
04.04. 2022 Читати  § 27, відповідати на запитання параграфа
28.03.2022. читати § 26, повторити § 24. Письмово скласти порівняльну табличку з колонаками: 1) критерії (причини, хід, наслідки); 2) помаранчева революція; 3) революція гідності). 
1.11 Опрацювати § 12, відповідати на запитання в кінці параграфа

Всесвітня історія  

11а.

26.05, 31.05. Повторення §19-24. 
17.05.2022. Створити колективну презентацію за темою "Культура"
4/05.2022 Опрацювати § 24. Відповідати на запитання в кінці параграфа.
3.05.2022. Опрацювати § 23. Відповідати на запитання в кінці параграфа. 
26.04.2022. Опрацювати § 22. Відповідати на запитання в кінці параграфа. 
19.04.2022. Опрацювати§ 21. 
12/04/2022 Опрацювати§ 20, розв'язати тестові завдання теми 19 та теми 20
05.04.2022. Опрацювати § 19, відповідати на запитання в кінці параграфа. 
29.03.2022 Розв'язуємо тестові завдання, отримуємо тематичну оцінку.
4.11 Опрацювати  § 5.  
8 а  !!!
03.06.2022. Готуємося до підчсумкового уроку (стор.190-191). 
24.05.2022. Опрацювати § 32, 33, 34. Виконати практичну (за запитаннями стор. 180), усно відповідати на запитання на стор. 190-191. Презентація уроку
17.05.2022. Опрацювати § 31, відповідати на запитання параграфа (завд 3). Презентація уроку
13/05/2022 Опрацювати § 30. Відповідати на запитаня параграфа. Презентація уроку
10/05/2022/ Опрацювати § 29. Відповідати на запитаня параграфа. 
06.05.2022. Опрацювати презентацію§ 28, 26. За стор.142-143 створити колективну презентацію.  
29.04.2022. Виконуємо практичну роботу § 24. Завдання 1 (заносимо синхронні (одночасні) події у таблицю); завдання 3 (заповнюємо табличку) та доводимо тезу 1 (тільки одну) за схемою завдання 4 (стор.137).
22.04.2022. Опрацювати § 26. Письмово виконати практичні завдання (с.140).  У графічному обєкті в ознаках та наслідках індустріальної революції зазначте економічні, технічні (наукові), політичні. 
15.04.2022. Опрацювати § 23. Письмово виконати завдання 1 стор. 129. Зразок відповіді у презентації
8.04.2022 Опрацювати § 22. Письмово виконати завдання 1 стор. 128 (щодо порівняння політики Петра І та Івана 4) закінчити таблицю презентації
29.03.2022 Опрацювати  § 21. Записати у зошиті хмаринку слів (стор.115) з поясненням та скласти схему зовнішньої політики Кримських ханів у довільній формі. 
02.11. 2021 Опрацювати  § 8-9, створити колективну презентацію. 
6 а, б, в 
30.05, 02.06,03.06 Узагальнючий урок. Повторення. Стародавня Греція та Рим. 
23.05, 26.05.2022.  Підготуватися до тематичного оцінюванння (стор. 174, 136). 
19.05.2022 та 16.05.2022, 20.05. Опрацювати  § 53. Порівняти словянського бога з грецьким або римський у колективній презентації 6-В . Презентація 6-а. Під час створення презентації намагайтеся писати шрифтом 16-18. Заголовки 24-28. Пробіл - 1,5. Пишіть тезово, коротко, щоб було порівняння. 
12. 05.2022. Закінчити опрацьовувати § 52. Повідомлення про перших християн, Атілу. 
09.05.2022. Поворити § 51, закінчити опрацьовувати § 52 (пункт 2), усно доповнити зміст підручника щодо діяльності Константина чи Діоклетіана.  
05.05.2022, 06.05. 2022. Читати § 51-52 (2 пункт). Презентація уроку. 
02.05.2022. Читати § 50. Опрацюйте презентацію уроку. Звертаємо увагу на карту, місця проживання племен, сусідів Риму. Завдання 3 стор. 162 виконати письмово. 
28.04.2022. Читати § 49. Пояснити значення присівїв що на останньому слайді Презентації
25/04/2022/  Опрацювати стор.157-160, скласти табличку порівняння повсякденного життя римлян часів римської імперії з будь-якою вивченою країною стародавнього світу. Можливі критерії (мораль, розваги, харчування, видовища та ін.).  
21.04,22.04.  читати §  48. На вибір письмово: або оцінити діяльність Ю. Цезаря (дві колонки + та -), або зробити опис скульптури О.Августа. Презентація уроку
18.04. читати §  47. Опрацювати презентацію. Письмово написати причини перемог римлян у римо-карфагенських війнах. 
14.04 та 15.04  читати § 46. Письмово відповідати на запитання 3 (стор.146). 
11.04. 2022. Читати  § 45. Презентація уроку. Письмово порівняти в табличці (на вибір): одяг, чи харчування, чи будинки давніх греків та римлян, чи забудову Афін та Риму. 
07.04.2022 читати § 43-44. Презентація уроку. Письмово виконати завдання 2 (стор.138) та 3 (стор.140)
04.04.2022  читати § 42. На матеріалах підручника та презентації скласти на вибір пам'ятку про один із шедеврів доби еллінізму (зразок на слайді № 6) або заповнити табличку (останній слайд презентації).  
31.032022. читати § 41. На матеріалах підручника та презентації скласти тези (1.., 2..., 3...) причин успішних походів А.Македонського. 
28.03.2022 Опрацювати  § 40. У зошиті скласти табличку (1 колонка - критерії; 2 - Афіни; 3 - Україна. Приклад, 1 колонка-література; 2 - Гомер "Іліада" та "Одісея" про героїчне минуле грецького народу; 3- І,Котляренський "Енеїда" про героїчне минуле козаків. Ще приклад. 1 колонка - театр; 2 - Афінський театр (до 20 тис. глядачів); 3 - театр ім. Т.Г.Шевченка у Чернігові (800 місць) і т.д. У третій колонці пишемо аналог грецькому факту чи явищу в Україні. Не знайдете аналога, - залишайте комірку порожньою, потім обговорим. 
на 1.11. на 02.11 Опраювати § 16. Відповідати на запитання параграфа, скласти табличку з колонками: 1) винаходи (наприклад, клинопис), 2) значення (розвиток рідної мови та інших мов та літератури). 
 

ПРАВОЗНАВСТВО

31.05, 02.05.2022. Опрацювати стор. 191, 214.
24.05 та 26.05.2022. Опрацювати § 31-32. розв'язати ситуацію на стор. 210. Презентація уроку
 підготуватися до узагальнення стор. 191-193. За бажанням: х/ф "Суд над Чиказькою сімкою". 
17.05.2022. Опрацювати § 30, написати заяву до поліції. Презентація уроку
10.05.2022. 12.05.2022. Опрацювати § 30, написати констпект уроку. 
03.05.2022. 05.05.2022. Опрацювати § 29. Презентацію, завдання на стор. 199-200 письмово. 
26.04.2022. Опрацювати § 26-27, проаналізувати ситуації на стор.175-176. 
19.04. та 21.04. 2022. Опрацювати § 25, проаналізувати ситуацію 2 на стор. 168. Проаналізувати презентацію
12.04.2022, 15.04.2022. Опрацювати § 22-23, 24. презентацію. праналізувати ситуації на стор. 150 та 159. 
05.04.2022 Опрацювати § 20-21, презентацію,праналізувати ситуації на стор. 134 та 146 з посиланням на норми права, аргументами за і проти. 
29.03.2022 Опрацювати § 19, презентацію та проаналізувати письмово у зошиті ситуацію на стор.128.
 1.11 (а) та 4.11 § 6, 7 (1 пункт) розв'язати ситуації на с. 54. Переглянути презентацію для ситуацій

11 клас

Презентація з новітньої історії (11 клас)  

Тема "Країни Африки і Близького Сходу"

Мета: 
охарактеризувати процес здобуття незалежності народами Азії та Африки, визначити причини краху апартеїду на Півдні Африки, 
пояснювати поняття апартеїд, сегрегація, 
пояснити причини виникнення близькосхідної проблеми та шляхи її врегулювання; 
виховувати зацікавленість до історії.

Тема "Міжнародні відносини" (11 клас)/international relations

Презентація:
https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxSmZFeEVvS3lIMWc/view?usp=sharing

Тема "Основні напрямки НТР у другій половині ХХ ст"

Спрогнозуйте подальший розвиток культури в першій половині ХХІ ст., використовуючи інформацію слайдів. Презентація https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxVlFZd3RiVHllLW8/vie

ДПА з історії України для учнів 11 класів

Збірник завдань:
https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxM1RnR2RsclZBT0U/view?usp=sharing
Бланк відповідей:https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxcXZOb3pUTXltMTg/view?usp=sharing
Критерії оцінюванняhttps://docs.google.com/document/d/1Nac34j3k0LK83dGkfSptgDnO9DmpIAc4iJ8IJcvslOE/edit?usp=sharing
Поширену відповідь щодо питання 5 білету №10 (символіка молодіжної організації Сокіл) можна знайти  тут: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/64674/10-Sova.pdf?sequence=1
Щоб побачити зразки плакатів І світової війни (білет №4 питання 3) перейдіть за посиланням: http://statehistory.ru/2191/Rossiyskie-plakaty-vremen-Pervoy-mirovoy/ або почитати пояснення до плакатів, їх мету: file:///C:/Documents%20and%20Settings/12/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B/Downloads/vkp_2014_7_4.pdf
Щодо змісту завдання 8, білет 7: за роки першої п'ятирічки  розбудовано Дніпрогес та ін. електростанції, ХТЗ, комбайнове і гірниче машиобудування. Будівництво нових заводів вивело Україну на новий рівень великих індустріальних європейських країн. Тому про катастрафічний стан економіки не йдеться.
Крім того рівень компетентності з історії можете перевірити за запитаннями, розробленими кін О.В.Гісемом http://white-tiger.com.ua/istoriya-i-suchasnist

Додатковий параграф  з історії України (11 клас) 

Революція Гідності 2013-2014 рр. та війна українського народу проти російської агресії стали центральними подіями новітньої історії не лише України, а і Європи та світу.
Революція Гідності сприяла відродженню цінностей свободи, гідності, переосмисленню багатьма людьми світу свого призначення. А російська агресія проти України змусила вільний світ усвідомити мету російського режиму та почати готуватися до опору.
Що ці події означають для самої України?
Історія України
Додаткові матеріали щодо періоду модернізації читайте тут: http://history.vn.ua/book/new/117.html
http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=129
Західноукраїнські землі в міжвоєнний період
 https://drive.google.com/drive/folders/0B_Jq_7v_4CIxUHlYZVBGMWV5WXM
Тема "національно-культурне життя в 20-30-ті рр. "



Запитання для тематичного оцінювання з історії України періоду 1921- 1939 рр читайте тут

У ХХ ст. активно розвивалася ідея державотворення. Одним із ідеологів монархічного консерватизму в Україні був В. Липинський. 

Всесвітня історія

Запитання для тематичного оцінювання з тем країни Азії та Латинської Америки, міжнародні відносини та розвиток культури читайте тут
Які особливості радянсько-фінської війни з вуст очевидців. ? 

5 клас

Завдання для учнів 5 класу з історії України

Для підготовки до уроку узагальнення та систематизації знань та вмінь (розділ 1) "Звідки та як історики довідуються про минуле" пропоную перевірити себе (відкрити тут...https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxUkVROXA1eXEtSkU/view?usp=sharing )

Найвідоміші храми України (5 клас)

Перевірте себе за питаннями слайдів  

Кам'яний літопис (5 клас)

Уявіть себе мандрівником, котрий подорожує по замках, фортецях, палацах України на машині часу. Спробуйте відповісти на запитання слайдів. Успіхів!!!
https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxM01IY2RPZWp4Q2s/view?usp=sharing

Вулиці та площі України / Streets and squares of Ukraine (5 клас)

Уявіть, що ви історик, котрий за фотографіями робить опис вулиць та площ міст України. Перевірте свої вміння, відповідаючи на запитання слайдів. 
Краса природи є неповторною. Чи згодні Ви з цим висловом? Обгрунтуйте свою думку, використовуючи матеріал слайдів. 

6 клас

Чому закон Давнього Єгипту захищав кішок? https://www.bbc.com/ukrainian/features-49225480
Завдання на застосування міжпредметних зв'язків: Якого кольору цяточки, що рухаються по колу? А якщо сконцентрувати увагу на хрестик у колі, то рухоме коло стане зеленим. Чому відбувається динамічна ілюзія? Чи може бути ілюзія в історії? Чому? Наведіть приклади



Александр Великий розмовляв з індійськими мудрецями. Один із них кинув на землю висушену конячу шкуру й сказав: «Я покажу тобі, яке насправді твоє царство і яким йому треба бути». Мудрець наступив ногою на один край шкури, і вона піднялася вгору. Наступив на другий — і цей край задерся вгору. Тоді мудрець став на середину і міцно притиснув шкуру до землі. Шкура лишилася непорушною.  Від якої ілюзії застерігав мудрець Македонського?

Завдання для 6 класу в формі презентації 

Повторювально-узагальнюючий урок "Цивілізації Давнього Сходу"  

"Подорож до музею". Еллінізм / Hellenistic period  

https://docs.google.com/presentation/d/1oNYVspe4-zWSq-5mK0VlGndLfEOfM2lVq1sCdxm_wlg/edit?usp=sharing
  Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

 "Археологічні розкопки полісів Північного Причорономор'я та Криму"


Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

Увага запитання:

   Чи можна троянського коня називати "першим танком" у первісні часи? Чому? 

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців / Antique Rome and life of roman

Уявіть, що ви грек, що подорожує по Давньому Риму. Порівняйте життя в Греції та Римі за запитаннями сладів. Приємних вражень від подорожі! 
Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM).

Римська імперія в ІІІ - ІV ст. / Roman empire 

Яка доля Римської імперії в ІІІ-ІVст.?
Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM)

Слов'яни ~ Slavs (Early histoty, origin homeland, life and other)

Які особливості історії ранніх слов'ян на території України? 
Елемент урока із посібника: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). 6 клас: плани-конспекти уроків на друкованій основі / Н. М. Жидкова, А. О. Єрмоленко, Л. В. Леонтієва. — Х. : Вид-во «Ранок», 2014. — 112 с. — (Серія «Конструктор уроку») + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM)

7 клас

Історія України

У 2015-2016 н. р. пропоную користуватися підручником Гупан Н.М., СмагінІ.І, ПометунО.І., що розміщений за посиланням: http://pidruchnyk.com.ua/752-istoriya-ukraini-7-klas-gupan-2015.html Назвіть основні тенденції розвитку культури на українських землях у 14-15 ст. Презентація: https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxbkpleFozRmhtNTA/view   

Порівняльна характеристика Галицько-Волинського князівства та Новгородської землі

Вчимося складати порівняльну характеристику шляхом створення колективної презентації 

Всесвітня історія

У 2015-2016 н.р. пропоную користуватися підручником авторів О.І.Пометун, Ю.Б.Малієнко за цим посиланням:
  https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxSk4zWWlMQkFrQk0/view?usp=sharing

Тема: Становлення середньовічної Європи
Поясніть, чим армія варварів відрізнялася від армії античності. З яким полководцем часів стародавнього світу можна порівняти Аттілу, чому? Назвіть причини поразки гунів. Як Ви вважаєте, чому Дж.І.І. Толкієн сюжет битви на Каталаунських полях поклав в основу сюжету битви на Пеленорських полях?  
Зпрогнозуйте долю Європи після Великого переселення народів. Складіть логічний ланцюжок подій, що призвели до виникнення середньовічної Єропи. 


8 клас

Всесвітня історія

Тема: "Великі подорожі"
Пропоную в групах до теми "Великі подорожі" створити презентацію з назвою"Факти, події, явища, що впливають на хід історії". 
 Тема: Епоха Відродження ~Renaissance 
Сформулюйте віповіді на запитання презентації:
http://www.abc-people.com/data/rafael-santi/pic-8.htm
Тема: Освіта, наука, література епохи Відродження
Доповніть історичні знання знаннями із інших предметів, відповідаючи на запитання слайдів
https://docs.google.com/presentation/d/1BjitIfQ-i2jtQWM7_xOXMYmGWv5lsyBVqaI_wILt5LY/edit?usp=sharing
Тема: Нідерланди: https://docs.google.com/presentation/d/1R25zQ17twQN3Rx-h-_CBBsDwUP-iyyaiemLG2zamj4E/edit?usp=sharing
Тема: Річ Посполита Московська держава 

 Історія України 

Тема: Традиції українців ранньомодерної доби (козацтво)
презентація учнів 8-а (тут):
Тема: Культура України 16 ст.
 https://docs.google.com/presentation/d/1dELWWgxsqufGIlyKB0DvbWAdcKdWRFXIKyCN1SheDEY/edit?usp=sharing 

Охарактеризуйте добу героїчних походів за запитаннями презентації: 

Історія 9 клас (2016) 

Презентація "Український проект" кінця ХVIII-початку ХIХ ст.

https://docs.google.com/presentation/d/1cCcf0mEpRihfEv1Tx8D3qD4DeV6HkHH7pT4vQ90Af34/edit?usp=sharing 

Індія, Китай, Африка у другій половині ХІХст (презентація):

https://docs.google.com/presentation/d/1HJfLeDr3D054Q1I8JFInHqhXn72NBtiZjN80Spqa-DQ/edit?usp=sharing

Міжнародні відносини: https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxaC1FcEVXNGQzVzQ/view?usp=sharing



Правознавство 


ДПА З ПРАВОЗНАВСТВА. 9 КЛАС (2016)


Для підготовки до ДПА з правознавства, пропоную скористатися збірником завдань, що розміщений за посиланням: http://osvita.ua/doc/files/news/399/39950/pravozn-prakt-kurs-remeh-e.pdf 



Увага, онлайн-тест! Учнів 10 класів запрошую перевірити свій рівень знань та вмінь з правознавства за темою "Конституційне право". 




Для виявлення рівня предметної компетенції з правознавства пропоную виконати завдання практикуму, розміщеному за посиланням http://navigator.rv.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4807:2014-04-17-11-40-44&catid=71 ;
http://e-knyga.com.ua/2010/06/zadachi-z-prava/ 

Перевірте свої компетенцію вирішувати типові правові ситуації за посиланням: 
Збірник задач для перевірки рівня знань http://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/admin_221_2/misc/pravoznavstvo_ch1.pdf 

Завдання для учнів 10 класу з правознавства

Поняття та структура правової норми 
1.Визначте у наведеному переліку способи викладення правових норм:
1.У статті містяться всі необхідні елементи норми права без посилань до інших статей. Наприклад, у ст. 99 Житлового кодексу України зазначено: у разі припинення дії договору наймання житлового приміщення (одночасно припиняється дія договору піднаймання), піднаймач і члени його сім'ї (а також тимчасові мешканці) зобов'язані негайно звільнити приміщення, що займають. У разі відмови вони підлягають виселенню в судовому порядку, а з будинків, що погрожують обвалом, — в адміністративному порядку. 
 2.У статті містяться не всі елементи норми права, але є посилання до інших статей цього акта, якщо є недостатні відомості. Наприклад, ст. 138 «Оголошення розшуку обвинуваченого» Кримінально-процесуального кодексу України говорить: Якщо місце перебування особи, щодо якого винесена постанова про притягнення його у справі як звинувачуваного, не встановлено, слідчий оголошує розшук. За наявності підстав, передбачених у ст. 155 цього Кодексу, слідчий може вибрати у відношенні до розшукуваного обвинуваченого запобіжний захід у вигляді утримання під вартою. 
 3.У статті міститься посилання не на якесь конкретне нормативне розпорядження даного закону, а на інший нормативний акт. Такого роду стаття є «бланком», що заповнюється іншим законом, джерелом права. Наприклад, у ст. 2 Закону України «Про заставу» зазначається: відносини застави, не передбачені цим законом, регулюються іншими актами законодавства України. Якими актами? Про це в ст. 2 конкретно не сказано, і у загальний «бланкетний» спосіб передбачена можливість регулювання заставних відносин іншими актами законодавства України. 
 2.Визначте вид правопорушень



3.Особливості організації державної влади в Україні (10 клас) 

Розставте етапи виборчого процесу у правильній послідовності: голосування; утворення виборчих дільниць; утворення виборчих округів; підрахунок голосів і встановлення підсумків голосування; складання і уточнення списків виборців; встановлення результатів виборів та їх офіційне оприлюднення;утворення виборчих комісій (окружних, дільничних); проведення передвиборчої агітації; висування та реєстрація кандидатів.

 4.Фінансове право (10 клас) 

Визначте, чи правомірні дії суб’єктів податкового права у таких випадках, поясніть свою думку: – підприємцю Гамідову на прохання ознайомитись з актом перевірки його документації відмовили в районній податковій інспекції, мотивуючи це тим, що він – нерезидент; - у обласній податковій інспекції відмовили Петренку розглянути його скаргу щодо незаконного вирахування у нього коштів у зв’язку з тим, що він має пільги на оподаткування; – Антоненко не своєчасно сплатив податок за паркування автомобіля; - Карпенко працює на заводі «Промінь», що є основним місцем роботи, не врахував у декларації про сукупний дохід, зароблені кошти з місця роботи підприємства «Солва», на якому він працює за сумісництвом; - громадянин Сидоренко підписав акт проведення перевірки податкової інспекції, в якому не було виявлено правопорушень. 
 5. Екологічне право (10 клас) 
Використовуючи знання правознавства, біології, хімії вирішіть правову ситуацію. Екологічні злочини відносять до категорії високолатентних злочинних посягань, соціальна небезпечність яких, як правило, не підтверджується офіційними статистичними даними, а грунтується в основному на спостереженні та оцінці наслідків таких посягань, тобто таких об'єктивних показниках, які неможливо не помітити або приховати - деградація природного середовища, руйнування екосистем, забруднення довкілля. На думку фахівців, латентність у цій сфері становить близько 95-99% Враховуючи зазначену інформацію, оцініть наслідки дій сільськогосподарського підприємства, яке для боротьби із шкідниками використало пестициди. Але змиті дощем неорганічні елементи потрапили у водоймище, що знаходилося поруч. Внаслідок таких дій загинули мольки у водоймищі. Яке правопорушення скоєно, визначте його склад.

1 коментар:

Unknown сказав...

Дякую за цікаву презентацію " Подорож до музею".